søndag 31. mars 2013

Nye "Ami's" +blogganbefaling x2.

Dersom du ikke allerede har vært innom bloggen Kungen & Majkis, er dette en blogg jeg absolutt vil anbefale. Måten hun skriver på får deg i godt humør, i tillegg til alt det fine hun hekler. Mange fine mønster hun har laget, deler hun også generøst med oss. Et av de jeg falt for er DETTE:



Så langt har det blitt 2 teddy-er, men det blir garantert flere.

----------------------------------------------------------

Ellers har det blitt litt flere "ami"-er i påsken:

En ape-rangle med mønster by Caloweena 


En liten skillpadde fra Mia Bengtsson's første bok.

--------------------------------------------------------------------------------------
En annen blogg jeg vil anbefale er Virkverket.
Hun har mange fine gratismønster på bloggen,
og har gitt ut både en heklebok: välkommen til virkligheten 
og (i samarbeid med 2 andre) en sybok: syjunta.


Egentlig hadde jeg tenkt å hekle en rein fra denne boka, men noe skjedde underveis. Etter å ha endra buksa og sydd på hodet, passet det ikke helt med horn. Derfor fikk han heller ører etter dachsen i samme bok. En beskjeden liten filur på ca. 30 cm.
--------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Jeanita Helen sa...

Flink du er! Likte veldig godt sistemann her, skikkelig småtrist hund som sjarmerte meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...